2011.12.14.
15:46

Írta: nextstepis

Miért is jött létre ez a blog?

Eddigi karrierem során sok cégnél dolgozhattam, sok jó vezetővel és sok tulajdonossal. Sokat tanulhattam, nemcsak elméletben, hanem legtöbb esetben a napi szintű gyakorlatban. Dolgoztam értékesítésben, vendéglátóiparban, márkaképviseletben, lakberendezési vállalkozásnál, grafikusként megjelenéseket tervezhettem és menedzserként építhettem, fejleszthettem, elemezhettem márkákat, piacokat.

E múltbeli és az utóbbi idők tapasztalataiból ért meg bennem a felismerés, hogy sok esetben szinte már-már triviális megoldások vesznek el a marketing gépezetében, pedig komoly lehetőség van bennük.

Hiszem, hogyha adott egy probléma, akkor azt kihívásként kell tudni kezelni, úgy kell tudni róla gondolkozni és adva lesz a megoldás is. Lehetséges, hogy épp az orrunk előtt.

Ebben az ötletelésben, ebben a felfedezésben és ebben a felhasználási, életre hívási folyamatban szeretnék részt venni, tapasztalataimat itt megosztani, ötleteket adni, gondolatokat ébreszteni, lehetőséget adni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elottedamegoldas.blog.hu/api/trackback/id/tr713463277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása