Eddigi karrierem során sok cégnél dolgozhattam, sok jó vezetővel és sok tulajdonossal. Sokat tanulhattam, nemcsak elméletben, hanem legtöbb esetben a napi szintű gyakorlatban. Dolgoztam értékesítésben, vendéglátóiparban, márkaképviseletben, lakberendezési vállalkozásnál, grafikusként megjelenéseket tervezhettem és menedzserként építhettem, fejleszthettem, elemezhettem márkákat, piacokat.
E múltbeli és az utóbbi idők tapasztalataiból ért meg bennem a felismerés, hogy sok esetben szinte már-már triviális megoldások vesznek el a marketing gépezetében, pedig komoly lehetőség van bennük.
Hiszem, hogyha adott egy probléma, akkor azt kihívásként kell tudni kezelni, úgy kell tudni róla gondolkozni és adva lesz a megoldás is. Lehetséges, hogy épp az orrunk előtt.
Ebben az ötletelésben, ebben a felfedezésben és ebben a felhasználási, életre hívási folyamatban szeretnék részt venni, tapasztalataimat itt megosztani, ötleteket adni, gondolatokat ébreszteni, lehetőséget adni.